Doprava zdarma od 1000 Kč

Doprava a platba

Doprava a ceny za dopravu

O přijetí vaší objednávky budete informování neprodleně e-mailem po jejím vyhotovení. Objednané zboží zabalíme a expedujeme neprodleně po obdržení objednávky. Pravidelně ve všední dny mezi 9-13h. Při odesílání vás informujeme opět emailem. Balíček můžete očekávat během  1 - 3 pracovních dnů. U více položkových objednávek z více skladů, či prodejen se doba doručení může protáhnout, budete včas informováni mailem o případných detailech objednávky, nebo telefonicky operátorem. Dodání na prodejnu pro osobní odběr je opět závislé na místě, kde se výrobek nachází, v případě nutnosti převozu na odběrné místo z jiného skladu je doba stejná jako při doručení dopravcem tzn. 1-3 dny.

Ceny doručení

V rámci České republiky je doprava do výdejen Zásilkovny při objednávce nad 2000 Kč ZDARMA

GLS: 149 Kč

PPL: 139 Kč 

Česká pošta: 149 Kč

Zásilkovna: 69 Kč (Doručení do zásilkovny)

Zásilkovna: 109 Kč (Doručení na adresu)
 
 

Způsoby doručení zboží

Osobní odběry jsou zdarma

Osobní vyzvednutí zboží na prodejnách je zdarma. Jakmile je zboží připraveno, pošleme vám email s výzvou k vyzvednutí. Zboží pak můžete vyzvednout kdykoli během otevírací doby prodejny. Na prodejně zůstane zboží připraveno po nadcházejících 7 pracovních dní. Poté bude uvolněno do prodeje. Doba doručení na odběrné místo se odvíjí od místa skladování produktu. V lepších případech je zboží připraveno okamžitě v horších případech doba dodání bude 1-3 dny na prodejnu.
Při osobním odběru můžete zaplatit pouze hotově!.


Dopravce

GLS:
·         GLS dodává zásilky pondělí až pátek
·         po odeslání zásilky obdržíte SMS zprávu a email s podrobnými informacemi o doručení s možností změny adresy dodání
·         řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši případné dobírky
·         při doručení na dobírku můžete zaplatit za balík hotově nebo kreditní kartou přímo u řidiče
·         pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a zásilku doručí následující pracovní den

PPL:
·         PPL dodává zásilky pondělí až pátek od 8 do 18 h
·         řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši případné dobírky
·         při doručení na dobírku můžete zaplatit za balík hotově nebo kreditní kartou přímo u řidiče
·         pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a zásilku doručí následující pracovní den
 
PPL ParcelShop:
·         PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních míst v České republice.
·         tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení
·         ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů

·         PPL ParcelShopy nejsou na rozdíl od řidičů vybaveni platebním terminálem, proto dobírku nelze hradit platební kartou, ale pouze v hotovosti

·         svůj balík si můžete vyzvednout do 10-ti dnů od uložení v ParcelShopu
·         balík vám bude vydán na základě ověření osobních údajů z průkazu totožnosti, které se musejí shodovat s údaji na balíku

·         seznam včech odběrných míst PPL ParcelShopu naleznete zde


Česká pošta - Balík do ruky:
·         doba dodání balíku prostřednictvím České pošty je většinou 1 pracovní den od předání poště
·         pokud Vás doručovatel nezastihne je balík uložen 7 dnů na Vaší poště
·         adresát si může upravit čas nebo způsob doručení
·         ve vybraných lokalitách nabízí Česká pošta volbu odpoledního doručování
·         adresáta Česká pošta informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání
 
Kontrola balíku při předání - před přebráním zásilku zkontrolujte, zda-li je krabice, folie či značková lepící páska neporušená. Při jakékoliv nesrovnalosti balík nepřebírejte. Součástí zásilky je vždy faktura - daňový doklad, který slouží při případné výměně, vrácení či reklamaci jako doklad o nákupu.

 

Platby

Částku za zboží můžete uhradit hotově (nebo v případě dodání GLS a PPL i platební kartou) formou dobírky při přebírání zásilky, bankovním převodem nebo on-line pomocí Vaší platební karty a platební brány GP webpay, která spojuje rychlé on-line platby většiny bank.
 

Hotově

Při osobním odběru na prodejnách můžete zboží zaplatit pouze hotově, případně předem kartou on-line.
 

Dobírka

Zboží budete platit hotově (nebo platební kartou přímo řidiči) při převzetí zásilky. U zásilek na Slovensko uhradíte dobírku v EUR.
Kurýr Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení a výši dobírky. Částku za zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou přímo kurýrovi při převzetí zásilky.

Dobírka je zpoplatněna 20 Kč
 

2, Online kartou (ComGate)

Bezhotovostní platba kartou online. Při odeslání objednávky budete vyzvání k přechodu na platební bránu ComGate, kde vypíšete číslo Vaši karty a další potřebné údaje. Částka za objednávku se po vyplnění strhne a připíše na náš účet. Zboží poté ihned odesíláme.

Platba probíhá v šifrovaném jazyce a je proto bezpečná. Tento způsob platby je zdarma. 

Restart platby – Platební brána ComGate nabízí možnost opakovat neúspěšnou platbu. Zákazník si může znovu vybrat platební metodu, kterou chce využít, a také zadat jinou platební kartu. 

 

Poskytovatel platební brány: 

ComGate Payments, a.s. ( https://www.comgate.cz/ )

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz

Tel: +420 228 224 267

 

Platba bankovním převodem

Za zboží můžete zaplatit také bankovním převodem na náš účet. Pokud si zvolíte tuto formu platby objednávky, prosíme o úhradu celkové ceny objednávky na účet uvedený v emailu s potvrzením objednávky. Jakmile obdržíme Vaši platbu, přijde Vám potvrzení a objednané zboží Vám poté odešleme.

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.